dilluns, 24 de març del 2008

FalleSsSS


Bones a tothom!!!!És el primer cop que escric en el blog este i no sé com desenvoluparem aquesta tasca però bé tampoc és per ser correctes del tot!. Després d'aquest periode de vancances, per part meva MINI vacances demà m'hen torne a Reus fins a saber quant perquè els compromissos estudiantils ens prenen massa temps i viatjar en el tren és, finament, un fer la mà!!!

Bé, aquest any han coincidit falles i pasqua aleshores tots hem pogut disfrutar de la festa valenciana (amb Rita o sense Rita). A més a més, les falles són unes festes conegudes internacionalment que criden a milers i milers de persones d'arreu del món! Però aquest any han cridat a 4 xicones de Castelldefels (Barcelona), la qual una d'elles podria ser novia meua de lo q la vull jeje (no mal interpreu ehh) Anna, Mercé, Laura i Bea. Ens ho hem passat en gran juntament amb la resta de mamelleslokes i passejant pels barris més característics i poblerins de la ciutat de València.

Sempre recordarem les caminates i pegant voltes com idiotes per Benimaclet i el Carme, el bar de la xica jeje, els enfados meus i de l'Anna, la paella i el cambrer, les braves....mil i una història en tan sols 4 dies!!!!

Bé ací vos deixe una foto, no en tinc més i no surtim molt afavorides però és lo q té la nit fallera jejeje


el link d'una cosa q acabe de fer xq estic aburrida:

1 comentari:

Ade ha dit...

lourdetes! m'alegre molt que penjes coseetes!
tia ja la volta ala rutinetaaa!
ja anire contanvos que tal per frança! el montcabrer...bua i milers de aventures!
un remuack a totes!!


i que falles...