dimarts, 20 de gener del 2009

ja fa olor a festes....

Xiques açò o tenim mes abandonat...Bo, xiques les festes ja estan a la vuelta de la esquina, la publicació per fi es va poder fer i el pasat Dissabte desfilarem els suavos, junt a espanyoletos i contrabandistes!
Este cap de setmana tornaran a desfilar marrocs, moros vells i granaders!
Us deixe recull de fotografies dels dissabtes que ja duem a l'esquena.
Esperem estes festes ens acompanye bon oratge! i la capitania de Lídia siga un any inoblidable per a totes! comença el compte enrere!


4 comentaris:

Anònim ha dit...

Que... bon oratge vos ha eixit en "festes" eeehh?? aixina si que es disfruta de l'entrà, ale, estreneu el paraigues que vos van dur els reixos i vingau a Banyeres si voleu solet en festes, vos esperarem amb les ulleres de sol i els braços oberts. Jujuju...

Ade ha dit...

primer de tot comensare diente que em pareix de ser un absolut cobard que tamagues baix ise seudonim i no dones la cara..et dire una cosa si ens ha eixit mal oratge pero no em suspes ningun acte..cosa que en banyeres acto que se moja , acto que se suspende...

Anònim ha dit...

Ade, he entrat a vore si tenieu algo ja ficat de festes, fotos o algo.. i he vist açò. Em pareix mal que s'amague aixina i diga això, però no digues que en Banyeres acto que se moja acto que se suspende perque no es cert, un any es va suspendre l'entrà perque plovia a manta, et recorde que l'any passat vau suspendre la diana si no recorde mal, es algo normal quan plou. Espere que s'ho passareu molt be, que es lo que conta. A tots ens puteja que ploga en les nostres festes i mai se li dessitja a ningú.

Anònim ha dit...

jo no desitge que vos ploga en festes ni molt menos..i tampoc vaig a entrar en un joc que em pareix que ja cansa molt... simplement ganes de tocar els nassos!